woensdag 6 september 2017

De tijd draait

Al weer bijna een jaar voorbij en nog steeds geen nieuw bericht op mijn blog. Maar geen bericht is goed bericht.

Een turbulent jaar ligt achter me na het verschijnen van "Tunisch haken". En.......bijna een jaar later, is boek 2,  "Tunisch haken voor de winter" bijna klaar en komt in oktober 2017 op de markt. Dit boek is door mij alleen gemaakt. De correcties van de eerste proef heb ik vandaag opgestuurd. Het zag er al prachtig uit.



                                            

Maar ook de workshops zijn uitgebreid. Al enkele keren heb ik workshops gegeven bij Pieterse handwerken in Warnsveld. Zowel 's morgens als 's middags volle bak.
Binnenkort staan er weer workshops gepland.

Ook bij de Haakfabriek  in Ens ben ik binnenkort te vinden voor workshops.

 Als je op de link klikt kom je rechtstreeks op de pagina's terecht. Je kunt je  bij de bedrijven opgeven voor de workshops.

En  op zaterdag 14 en zondag 15 oktober ben ik op de beurs Beurs Knit en Knot in Tilburg.
Daarover later meer.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen