dinsdag 13 januari 2015

Wat een gepruts!

Ik ben al dagen bezig om via de laptop op mijn blog te komen. Het lukt niet!  Dan valt mijn oog op mijn tablet. Proberen! Waarempel het lukt. Maar kan nog steeds geen foto's uploaden. Dat was meer dan een week geleden. Hulp gevraagd via allerlei wegen maar krijg geen mail terug. EINDELIJK vandaag lukt het weer.

Wat ik wilde vertellen is het volgende. In oktober ben ik begonnen met de Scheepjes Cal 2014  Nog nooit had ik mee gedaan aan een Cal. Ik vond het leuk om te doen, maar ik maak liever iets als ik van te voren weet hoe het er uit gaat zien. Ik zou  dan de deken  minder gekleurd hebben gemaakt. De patronen vond ik leuk.



Inmiddels ben ik begonnen met Crochet along 2014 Je leest het goed. Vorig jaar twijfelde ik of ik mee zou doen. Hij is door  veel haaksters getoond die hem af hebben en ik vond hem zo mooi. Ik ben begonnen met mijn eigen gesponnen wol en zie wel wat het gaat worden. Voorlopig ben ik zeer tevreden.


De deken wordt 2 meter breed en 2.10 m lang. Inmiddels heb ik 60 cm. Er zijn al kleuren op en mijn wol voorraad slinkt zienderogen. Nog 1.50 m te gaan.









3 opmerkingen:

  1. He leuk weer een blogje. Die deken wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dekens. Ik ben momenteel ook aan het haken.

    BeantwoordenVerwijderen