Spinnen

donderdag 13 maart 2014

Breien en meer.

Ik ben er nog hoor, maar als breien, spinnen en haken voor het bloggen gaat, duurt het even voor er weer een verhaaltje verschijnt.
Mijn jaar is goed begonnen. Een nieuw spinnewiel gekocht. Een Majacraft Rose.  En ik ben er heel blij mee. Het spint heerlijk.

Ik was in december al begonnen met een ontwerp van een vest. Ook het patroon is nu af en verkrijgbaar bij Knitted Knots.

Kleindochter vroeg voor haar verjaardag een heeeeeel klein zacht knuffeltje. En dat laat je je als oma geen 2 keer zeggen. Bij Zij maakt het , breinaaldjes  1.2 mm besteld en de hele dunne wol die voor zo'n klein beestje nodig is. Wat was ze er blij mee.

De vierde visserstrui is inmiddels ook af. Deze keer Ierseke  4.
Vandaag heb ik weer een patroon van Bodil Munch vertaald. Dit keer een omslagdoek. Ik ben er zelf al een tijdje mee bezig. Ik weet dat er meer liefhebbers voor zijn. ook voor dit patroon kun je terecht bij Knitted Knots De naam is Clematis
 
 

 



2 opmerkingen: