zondag 8 december 2013

Veel gemaakt

Als je terug kijkt over een paar maanden, wat maak je dan veel.

Mijn Harlekijnvest is af en ook het bijbehorende patroon is vertaald in het Nederlands. Op dit moment is het te bewonderen in de etalage van Knitted Knots
Het vest is gebreid van de lambswool die Knitted Knots in heel veel kleuren per gram verkoopt.
De mailtjes met ontwerpster Bodil Munch zijn heel erg leuk. Inmiddels heb ik meerdere patronen van haar vertaald. Mijn volgende project is een omslagdoek
 
Daarna kwamen een vest voor één van mijn kleindochters aan de beurt. Carlijn poseert graag even om het te laten zien. Voor de verjaardag van haar zus haakte ik een schildpad (kleine poef), Tussendoor nog een patroon gemaakt van  polswarmers voor een workshop fair isle breien. De workshop is met veel enthousiasme gevolgd. 
Tot slot nog een vest met een grapje gebreid. Er zit n.l. geen halsgat in. Het voorbeeld was een gekocht vest. Al breiende is het patroon ontstaan. De wol die ik er voor heb gebruikt is Kaya van Lang Yarns. Breit heerlijk en is heel erg zacht.
 
Dit weekend kwamen er nog 2 mutsen bij. Gebreid van Mille Colori Big van Lang Yarns. Bollen van 200 gram. Je breit ze supersnel. Op de Midwinterwol te verkrijgen op zaterdag 14 december a.s. 
 



1 opmerking:

  1. Very nice pictures Margje. I hope the Dutch women like the Harlekin.

    BeantwoordenVerwijderen