Spinnen

zondag 11 augustus 2013

Zoveel leuke dingen

Het begon in juni. Eerst onze vakantie naar Denemarken, waar mijn bestelde breipakket van Bodil Munch al vóór mij was aangekomen. Het zag er prachtig uit. Maar eerst moest mijn andere vest klaar.

Inmiddels ben ik met deze al een aardig eindje.

Een paar dagen thuis geweest en toen op naar Engeland waar het Woolfest in Cockermouth op ons wachtte.

 
Een belevenis om nooit te vergeten. Je kunt het niet navertellen. Zoveel moois, zoveel indrukken.
Alles op het gebied van wol en dat begint al bij de aanwezige schapen. Een echte aanrader voor een gezellig uitje. Op de terugweg naar het vliegveld hebben we nog het wereld erfgoed New Lanark bezocht. Ook een aanrader
 
Daarna aan de slag in de winkel van Knitted Knots  Inpakken, prijzen, schoonmaken  en toen kon de deur open op 18 juli. Workshops en breicafé,  heel gezellig allemaal.
Ik ben er  veel bekenden tegen gekomen. Maar heb ook  weer nieuwe haaksters en breisters ontmoet. Ik ben nu mijn workshops aan het voorbereiden die ik daar en in andere plaatsen ga geven. Hou de website van Knitted Knots in de gaten voor alle demo's en workshops.
Of tot ziens op woensdagmorgen om 10.00 uur in het breicafé
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen