Spinnen

donderdag 16 mei 2013

Mongolia vest

Het vest vordert gestaag. De beide beleggen zijn klaar. Als je gewend bent om steeds rond te breien is het niet meer leuk om weer averecht te moeten breien. Ik had mezelf beloofd om met een mouw te mogen beginnen als één beleg klaar was.

Na het tweede beleg kon ik de kniprand er met de hand innaaien.
En toen kwam het grote moment. De schaar mocht erin. Spannend.



Ik ben inmiddels begonnen met het aannaaien van het beleg. Binnenkort meer.

Er zijn meerdere Deense ontwerpsters die mijn belangstelling hebben. Zo heb ik de laatste weken mailcontact met Bodil Munch. Zij maakt ook prachtige patronen en ik heb inmiddels een patroon bij haar besteld met bijbehorende wol. Het volgende vest staat nu op het programma.
 
In tegenstelling tot de breipakketten van Christel Seyfarth zijn deze veel goedkoper en van dezelfde kwaliteit. Kijk maar eens op haar website, vandaar kun je ook naar haar webshop.
 
 


1 opmerking:

  1. Ohh, wat wordt dat vest mooi! Hoop 'm snel live weer te mogen bewonderen!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen