dinsdag 26 maart 2013

Van alles wat

Zowel in Assen als in Zwolle, ben ik weer veel leuke mensen tegen gekomen op de beurzen.Er blijft belangstelling voor het stokhaken, terwijl ik dacht dat iedereen dit nu wel wel kende.

  Van het boekje ligt de tweede druk inmiddels in de winkels.

Voor het Visserstruienboek heb ik op de valreep nog een derde trui gebreid. Op de Brei en Haakdag in Nieuwegein op vrijdag 29 maart a.s. geeft Stella Ruhe een lezing over de visserstruien en het ontstaan van dit nieuwe boek. De visserstrui is deze dagen te bewonderen in de stand van
www.knittedknots.com  waar u de schitterende wol kunt bewonderen en kopen. 

Voor koninginnedag of de kroning heb ik een kroon ontworpen. Ook dit patroon is tezamen met de oranje katoen te koop bij Knitted Knots.
copyright Made by Margje
Ik hoop jullie vrijdag of zaterdag te ontmoeten in Nieuwegein, want ik ben ook weer van de partij in bovengenoemde stand.

1 opmerking:

  1. Veel plezier en succes in nieuwegein en tot gauw op 1 van de volgende spinontmoetingen.

    BeantwoordenVerwijderen