Spinnen

maandag 11 februari 2013

Omslagdoek

De omslagdoek is droog en ik heb hem onder de handdoeken vandaan gehaald. De kleuren zijn prachtig en hij is heerlijk zacht.
Zoals jullie kunnen zien zit er in het tweede segment eem knik. Dit hoort niet zo en is mijns inziens een fout in het patroon. Het hoort rond te lopen.Voor degene die hem wil breien: Tegelijkertijd bij de rechterrand van de 143 e- 263e nld 30 x in elke vierde naald de kantsteek verplaatst breien. (als je het patroon kent is dit kantsteek en 2 steken samenbreien) Ik wens jullie veel succes. Vanmorgen had ik antwoord op mijn mail naar Simply breien: Beste Margje, Hartelijke dank voor je mail. Helaas is er bij de oorspronkelijke beschrijving van de stola van mevrouw Kindla een fout ingeslopen. De kantsteken moeten inderdaad niet om de 2 naalden verspringen, maar pas om de 4 naalden, zoals jij ook vast hebt gesteld. Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor de fout en wensen je verder veel succes én plezier bij het breien.

3 opmerkingen:

  1. Ik draag met trots momenteel de fout op mijn rug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie hard loopt ziet het niet en wie langzaam loopt kijkt er niet naar. Draag hem met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi ! je hebt een leuk blog :-) ik ga je volgen !!

    lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen