Spinnen

zondag 10 februari 2013

10 kleine kikkertjes.........

Donderdag 14 februari gaat onze kleindochter Carlijn voor de laatste keer naar de peuterzaal. Na de vakantie is ze 4 jaar en mag ze naar de Basisschool. Bij het afscheid trakteert ze en ik heb voor haar kikkersleutelhangers gehaakt die ze als afscheidscadeautje zal geven aan haar peutervriendjes en -vriendinnetjes.
Vorige week zaterdag zag ik Simply breien in de supermarkt liggen. Er staat een heel mooi patroon in van een omslagdoek.
Omdat Knitted Knots ook hele mooi kleuren wol heeft, heb ik hem daar van gebreid. Inmiddels is hij af en ligt opgespannen te drogen onder een handdoek. De foto komt nog. Je mag ook langskomen in de stand van Knitted Knots op de handwerkbeurs in Zwolle op 14, 15, 16 en 17 februari waar je hem kunt bewonderen.

2 opmerkingen:

  1. wat een boffers die peuterspeelzaalkindjes
    erg lief van de oma van Carlijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kikkertjes! Ik zat ook zoiets te overwegen voor als mijn dochter naar de kleuterschool gaat. Het ziet er wel heel aantrekkelijk uit zo in al die kleuren!

    Ik ben benieuwd naar de omslagdoek, de wol ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen