dinsdag 28 augustus 2012

De krenten in de pap

Het boek Stokhaken loopt als een trein. Na alle inspanningen genieten we nu van de krenten in de pap. Afgelopen zaterdag waren we uitgenodigd door Knotten in Delft om ter ere van haar 1 jarig bestaan het Stokhaken te demonstreren en ons boek te promoten. Een hele gezellige dag waar ik Annemarie heb ontmoet van Haar boek Filethaken komt half september uit. Ook Marieke Dissel die ik ken van Twitter en van haar website was aanwezig met haar pas uitgekomen boek Dieren cupcakes haken.
Links Annemarie rechts Marieke De open dagen in juli bij waren heel gezellig. Ook tijdens het breicafe hebben we leuke breisters en haaksters ontmoet. De nieuwe wintergarens komen of zijn inmiddels binnen en er zijn weer hele mooie materialen bij.Ik ben al weer bezig om nieuwe modellen te maken.Wat een voorrecht om als een van de eersten deze wol in handen te hebben. Hou de website in de gaten voor al dat moois, of om het boek te bestellen. Tussendoor heb ik ook niet stil gezeten. Het spinnen geeft veel voldoening en mijn eerste wolletje heb ik geverfd. Wat spannend om de kleuren in de wol te zien trekken en later het resultaat te zien als het droog is.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je ook bij Knotten was. En wat een prachtige kleur wol.

    BeantwoordenVerwijderen