Spinnen

donderdag 12 juli 2012

Spinnen?????????





Het boekje is klaar. Op 20 juli en 21 juli zijn de open dagen bij www.knittedknots.nl en op 20 juli om 11.00 uur is de presentatie van het boek. Ik heb er met heel veel plezier aan meegewerkt en ik wist niet dat er zich een klein ontwerpertje van patronen in mij schuil hield.


Wat kan er in een paar maanden veel gebeuren op handwerkgebied. Op 16 mei heb ik het spinvirus opgelopen. Eén morgen op de koffie bij Teuni, om te kijken of spinnen leuk is en om te proberen  en oeps direct besmet.
De eerste schapenvachten heb ik ook al aangeschaft en al heel wat wol gewassen.  Als je dan ook nog hele mooie vachten op de kop tikt, terwijl je er helemaal geen verstand van hebt is dat toch echt beginnersgeluk.

 Inmiddels heb ik al wat uurtjes gesponnen en gisteravond was ik op de Spingroep in Haren. Leuke dames ontmoet waar ik nog heeeeeel veel van kan leren.

En mijn weblog??? Ik zal er de komende tijd weer meer energie in steken, maar er zijn zoveel leuke dingen om te doen.


2 opmerkingen:

  1. hoi margje
    ik ben blij dat ik niet de enigste ben die alles leuk vind en dan tijd moet vinden om het ook nog allemaal te doen of te maken,hihihih
    ik heb ook niet altijd tijd voor me blog!!!
    leuk dat er een boek uitkomt van stokhaken,je zal wel apetrots zijn!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben inderdaad trots op het boekje. Ik heb hem gisteren gekregen en het ziet er zo mooi uit. Ik vond het heel leuk om er aan mee te werken en als je dan het resultaat ziet. Gewoon super.

    BeantwoordenVerwijderen