woensdag 9 mei 2012

Toch wel bezig


Nee ik was niet ziek, er was niets bijzonders aan de hand, maar ik kwam er gewoon niet toe om iets op mijn blog te zetten. Ik heb wel ontzettend veel leuke dingen gedaan. Alleerst heb ik  met Teuni en Riek  van www.knittedknots.com  meegewerkt aan het boekje Stokhaken, dat in augustus uitkomt. Hieronder staat de foto, die op de voorkant van het boek komt te staan.

Daarnaast heb ik meegewerkt in de stand van Knitted Knots op de hobbybeurs in Assen, de handwerkbeurs in Zwolle en op de breidagen in Nieuwegein. Wat heb ik met veel breisters en haaksters gesproken. Ik heb genoten.

Maar ook mijn handen hebben niet stil gestaan. Allereerst breide ik Vera de beer en Jacobus de aap. Prachtige  patronen van Annette Wilschut. De wol die ik hiervoor gebruikte was Jawoll magic



Toen ik Sandra mode zag liggen in de winkel heb ik het direct gekocht, want ik was helemaal weg van het vestje op de voorpagina. ook die is inmiddels klaar. Gemaakt van Seta van Lang Yarns






Daarnaast ben ik bezig een nieuwe weblog te maken met de naam "Made by Margje".
Ik hoop dat mijn volgers hier dan met me overstappen. De naam kwam tot stand omdat ik zoals jullie konden lezen in vorige blogs ook patronen maak. Voor de grap zette ik er onder, made by Margje. Dat lijkt me nu een goede stap om verder te gaan. Met mijn webwinkeltje
ben ik gestopt.

Daarnaast wil ik workshops gaan geven in haken en breien. Als er nu al liefhebbers zijn dan hoor ik het graag bij 5 deelnemers ga ik al van start met een workshop Grannysquares haken. Je leert in een avond vierkantjes haken. Waar je later een leuke tas van kan maken. Of iets wat jezelf leuk vindt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten