Spinnen

zondag 12 februari 2012

Lekker bezig

Al dagen ben ik aan het stokhaken, haken en nu aan het guimpen. Oh ja en tussendoor patronen maken en nieuwe dingen bedenken. Een paar weken geleden werd ik geconfronteerd met de blog www.zijmaakthet.blogspot.com Wat maakt Annette Wilschut geweldige breipatronen en zo uitgekiend. Inmiddels heb ik de beer af en binnenkort begin ik met de aap. Ga maar eens op haar blog kijken.
Inmiddels werk ik samen met http://www.knittedknots.com/ Ik vind het heerlijk om bezig te zijn en Teunie en Riek kunnen wel wat vrijwillige hulp gebruiken. Ik werk patronen uit en jullie kunnen bij Knitted Knots het materiaal en het bijpassende patroon bestellen. Nr.1 Het kussen van Invicta.
Voor de handwerkbeurs in Zwolle, ben ik bezig met een stola/omslagdoek. Hij is bijna klaar. Daarna moet ik het patroon nog uitwerken. Kom vooral langs in stand 126. Je kunt het mooie silk/merino garen dan bekijken en de heerlijke zachtheid voelen. Mijn ontwerp bekijken en als je het leuk vindt het materiaal aanschaffen. Foto volgt na het weekend

2 opmerkingen:

  1. Grappig, Margje, je logje had ik al in bed gelezen via Twitter. Wat ben je leuke dingen aan het maken en wat leuk om ook in opdracht te werken. Dat guimpen heb ik ook een tijdje gedaan, maar ik vind het lastig om leuke patronen te vinden. Ik blijf steeds met de "lossere" draden ergens achter hangen. Misschien zie ik je op de handwerkbeurs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wieke,
      Dank je voor je berichtje. Ik ben vrijdag de hele dag en avond op de beurs. Wanneer ben jij er?

      Groet,
      margje

      Verwijderen