Spinnen

vrijdag 13 januari 2012

Variaties in bezemsteel breien

Je koopt een bosje paarse anemonen. Pakt een lege jampot en gaat bezemsteel breien Een hoesje om de jampot is zo klaar en tada......een nieuwe vaas. De varianten die je kunt gebruiken in kleuren zijn ontelbaar. Ook resten lenen zich heel goed voor dit doel.
Dit model is gemaakt op de gangbare manier, van rechts naar links en is later aan elkaar gehaakt. Je krijgt dan wel een naad te zien.
Dit hoesje is in het rond gehaakt, je krijgt dan een heel ander effect. Het vestje.
Bij het vest heb ik de groepen niet samengehaakt met vasten, maar met stokjes.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien dat je bezemsteel haken ook nog voor andere dingen dan een sjaal kan gebruiken. Wat een leuke ideetjes..weer wat toegevoegd op de lijst to do...

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je op mijn blog reageerde, Margje, want zo ontdek ik ook weer een leuke blog en dat noem ik nou weer een cadeautje. Wat een leuke blognaam! Echt een topper. En ik kom hier zeker vaker "rondneuzen". Groeten uit Haarlem.

    BeantwoordenVerwijderen