woensdag 11 januari 2012

Terug van weggeweest

Al een tijdje heb ik niets op mijn blog gezet, maar ik heb niet stilgezeten. Kerstballen breien, kerstboomversiering haken. Sjaals haken. Op de kerstmarkt voor de bewoners van De Zijlen in Appingedam gestaan.
En dan alle dingen die ik al weer vergeten ben. Maandag was het weer oma-dag. De vakantie is voorbij en het "gewone" leven begint weer. Carlijn, onze kleindochter van bijna 3 moest maandag haar vestje even passen. Het was bijna af, maar ik wilde er nog bloemetjes op naaien. Zojuist kwam ze met papa even langs en het eerst wat ze vroeg "Zijn de bloemetjes er al op?". Alleen oma snapte wat ze bedoelde. Ze rende naar de bank om te zien of haar nieuwe vestje in het mandje lag naast de bank. Ik heb nog snel een foto kunnen maken.
Het patroon moet ik nog uitwerken op papier.

2 opmerkingen: