woensdag 19 oktober 2011

Meer mogelijkheden met bezemsteelbreien/ stokhaken

Als je het stokhaken of bezemsteelbreien onder de knie hebt, hoef je niet steeds sjaals te haken. Ik ben aan het uitvogelen wat er nog meer mogelijk is.
Ik ben maar eens begonnen met het hele fijne werk. DMC haakborduurkatoen en haaknaald 1,5.
Vorige week had ik twee flesjes gekocht. Ik had het idee om daar iets om toe te haken en dan een gerbera o.i.d kopen om er in te zetten. Op de Herdersfair in Balloo kwam ik echter in een stand deze prachtige rozen tegen. Toen was mijn idee in een keer geboren. Zie hier het resultaat.


Een foto van het flesje met de gehaakte rand

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi!

    Er is ergens op het wereldwijde web een boekje in de omloop met nog meer stokhaak patronen. Je hebt inderdaad wel gelijk dat die sjaals je al snel de neus uit komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat boekje kan je vinden op mijn blog. helemaal onderaan. er staan bv ook pannenlappen in en andere leuke dingetjes.
    Dit vind ik ook een heel leuk idee. grappig om te maken

    http://hallopeetje.blogspot.com/2011/08/bijna-vakantie-nog-7-dagen-stokhaken.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via twitter bij je terecht gekomen. Wat een leuke website heb je :-))

    groetjes,Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom Caroline en dank je voor het compliment

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet nog beginnen met mijn eerste sjaal :-)
    (ze komen bij mij dus nog niet mijn neus uit hahahahahahaha)
    Maar ik vind dit ook onwijs leuk gevonden!!!!!
    Ziet er prachtig uit!

    Groetjes Moos

    BeantwoordenVerwijderen