donderdag 29 september 2011

Winterwerkjes in de zon

Wie had hier nu nog op gerekend. Prachtig weer, eind september. Heerlijk buiten zitten met winterse haak- en breiwerkjes. Inmiddels ben ik met mijn 5e sjaal bezig. De bezemsteel wordt dus goed gebruikt.


Dit was sjaal nr. 2 en 3


Voor ik de 2e sjaal in mijn webwinkel kon plaatsen was hij al verkocht en daardoor kreeg ik een opdracht om 2 sjaals te maken. Eén van dezelfde kleur en een witte. Lekker bezig dus. Ik ben nu bezig met een blauw/groene.


Tussendoor brei ik kerstballen uit het boek van Arne en Carlos.


Ik heb me eerst gehouden aan rood en wit, maar ga ook andere kleuren breien.
Ik heb nu één opgemaast en vind dit mooier worden dan inbreien. Wie is er ook mee bezig? Wat is jullie mening?
Plaats maar een reactie. En voor nu, geniet van het mooie weer. Ik ga weer naar buiten

2 opmerkingen:

  1. haha als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het een berichtje van mij is. Ik heb dezelfde sjaal gestokgehaakt. in precies dezelfde bol.
    EN ik ben ook met de ballen bezig. dezelfde in rood wit.
    Opmazen heb ik nog niet gedaan. heb er wel aan gedacht maar omdat de heren zo mooi resultaat hebben met inbreien ga ik nog even door. ik wil er een beetje handigheid in krijgen.
    vond het wel moeilijk om de geschikte wol te vinden.
    maar nu ik met de 5e bezig ben lukken ze steeds beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je al zoveel sjaals gemaakt op de bezemsteel? Wow, respect. Ik heb er eentje af en bedacht of ik nog eentje zal doen...

    BeantwoordenVerwijderen