dinsdag 9 augustus 2011

Zomerhaaksels

Vandaag lijkt het wel herfst. Is de zomer nu echt al voorbij of begint hij volgende week. We zien wel. Onze vakantie zit er op. We waren 2 weken in Lathum en zijn lekker uitgerust. Begin juli vierde ik mijn verjaardag en heb een e-reader gekregen.



Wat magnifiek. Een boekenkast waar 1200 boeken in kunnen en die je in je tas meeneemt. Voor de vakantie een uitkomst. Nooit meer sjouwen met dikke boeken.Inmiddels heb ik al een aardig bestand van boeken gedownload, want als je internet afstruint naar gratis e-books dan kom je er heel veel tegen.
Nieuwe boeken worden ook uitgegeven als e-book en zijn goedkoper dan de papieren boeken.Ik ben superblij met mijn nieuwe apparaatje. En....je kunt je PDF haakpatronen er ook opzetten. Wat wil je nog meer.

Het haken is er dus een klein beetje bij in geschoten.
Ik heb 4 mutsjes gehaakt voor de kleindochters. Ik heb er geen foto van, want ze waren al in beslag genomen voor ik er erg in had. Daarna heb vierkantjes en zeshoekjes hehaakt. Resultaat 2 tassen. Nu moet er nog voering in en daarna kunnen ze in de shop. Toen vond ik het patroon wool-eater. Daar ben ik nog mee bezig. Zwart wit aan de voorkant in patroon en de achterkant haak ik effen zwarte stokjes. Omdat ik te weinig zwarte wol had meegenomen op vakantie ben ik begonnen met een rond kussen. Het patroon kun je vinden bij http://attic24.typepad.com/weblog/Genoeg om nu verder af te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen