dinsdag 23 augustus 2011

De onthulling

Een poosje terug zag ik op Twitter een oproep of iemand een patroon wou testen. Dat leek me wel wat en ik twitterde terug. Zo kwam ik in contact met Dieuwertje Verschoor. Een jonge meid die prachtige tassen maakt. Velen van jullie hebben haar website al bezocht nadat ik die in mijn blog noemde.
Een half jaar geleden is ze begonnen met haken en kreeg de smaak helemaal te pakken. Nu maakt ze haar eigen haakpatronen. En vandaag laat ik jullie dan met Fleur kennismaken.

Gezien de reacties op mijn blog willen jullie Fleur ook wel haken. Ga daarom naar Ravelry zoek de pagina van Dieuwertje. Ze gebruikt de naam Loopdeedoop.

http://www.ravelry.com/patterns/search#query=loopdeedoop

Ik vind mijn eigen kleurenkeuze niet zo geweldig, maar de Fleur van de ontwerpster is een toppertje.

Morgen ga ik beginnen met een nieuw project. Ik ga een workshop bezemsteelbreien volgen. Heb er zin in. Weer eens wat anders

3 opmerkingen:

  1. bezemsteel breien of stokhaken. Ik heb van de week net een sjaal gemaakt voor mijn moeder met die techniek. Hij staat op mijn blog. Het is heel leuk om te doen. Ik heb dan geen workshop gedaan. Uitleg in de winkel gehad. ik ga er nog 1 maken voor iemand. Die bloem is heel leuk. ik ga eens op zoek naar dat patroontje. en de blog van de maakster
    Mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fleur vind ik enig! Leuk mijn moeder heet ook Margje, die naam hoor je helemaal niet zo vaak meer.

    BeantwoordenVerwijderen