Spinnen

vrijdag 26 augustus 2011

Bezemsteel breien

Ja zo wordt het genoemd. Soms ook stok haken. Een oude techniek die weer opgepakt is
Woensdagmiddag heb ik een workshop gevolgd bij Knitted Knots. Het was erg gezellig en ik kwam er meerdere bloggers en Twitteraars tegen. Nu weet ik ook wie er achter de Tweets en bloggen schuil gaat.
Het bezemsteel breien is niet moeilijk en leuk om te doen. Ik heb al weer verschillende ideen in mijn hoofd. Eerst deze sjaal maar eens afmaken.

Daarbij kocht ik nog een dunnere bezemsteel, en een andere bol wol.

4 opmerkingen:

  1. Leuk hè om te doen? Ik vind dat jij en Aafke mooie kleur bij die workshop hebben gekregen, die ga ik er ook maar eens bestellen denk ik. En de andere kleur die je hebt uitgekozen vind ik ook heel mooi.

    Fijn weekend en haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha dat doen ze dus met die dikke pennen! Ziet er leuk uit.

    Groet,
    Alien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd wat je er nog meer van gaat maken, ik kan eigenlijk alleen een sjaal of omslagdoek verzinnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he dat stokhaken. Ik heb de mijn al af (voor mijn moeder dan) in minder spannende kleuren als de jouwe. Maar mijn moeder is 81. Zelf zou ik ook voor de regenboogkleuren gaan. mischien dat ik hem nog ene keer ga doen.het ziet er zo leuk uit.

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen