Spinnen

dinsdag 30 augustus 2011

Afhechten, inelkaar zetten en afmaken

Een paar dagen wat kouder weer geeft ook wel inspiratie. Even achter de naaimachine een binnenkussen naaien, lekker voor de verwarming draadjes afhechten en kussens inelkaar zetten.

Eerst mijn zwart/wit gehaakt kussen. Voorkant is gehaakt in Wooleater patroon. De achterkant is is effen zwart gehaakt in stokjes.

Mijn ronde bloemenkussen was toen aan de beurt.

De achterkant

En in de tussentijd maakte ik af en toe een rondje op de bezemsteel en mijn sjaal is dus al af en ben ik begonnen met de tweede

Nu nog voering kopen voor mijn beide tassen en dan kunnen die ook weer afgemaakt worden.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kussens, en geweldige sjaal. Jij bent nu dus ook al een volleerd vlieger ;-)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die kussens vooral de eerste en de tweede.
    De sjaal ook heel mooi.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kussens!!! =)

    en de sjaal ziet er ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat eenleuk patroon die zwart witte kussen.
    kan je dat plaatsen. die zou ik ook wel willen maken. die bloem is ook leuk. Had hem toen gezien bij lucy (attic 24) en nu zie je hem telkens overal opduiken. super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw! je bloemenkussen ben ik helemaal verliefd op. Sjaal is ook prachtig!wat zeg ik...alles is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankjewel voor het compliment op mijn blog over de gebreide laarsjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Er is op dit moment een Link Party op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen en iets wilt plaatsen wat je zelf gemaakt hebt. Ik hoop je te zien op mijn blog! Fijn weekend!
    Groetjes, Annemarie
    www.annemarieshaakblog.blogspot.com (voorheen Annemarie's Breiblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Wat een prachtige kussens heb je gehaakt. Echt fantastisch. Heb je van het zwart wit kussen ook een patroon?

    Groetjes Jessica Metscher
    email: jametscher@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen