maandag 20 juni 2011

Ideeën genoeg

Soms liggen de ideeën voor het grijpen en soms heb je even een duwtje nodig.
Zo stuurde Yvonne Kremer van Doetiek Yvonne een mailtje naar haar klanten om een kussenhoes te breien van Invicta Colour van Scheepjeswol. Hiervoor had ze wol in de aanbieding. Mijn eerste gedachte was even kijken bij haar, want wat je breit kun je ook haken. Daarna schoot het door mijn hoofd, je hebt nog wol voorraad genoeg. De verleiding was te groot en ik ben toch maar even gegaan. En dit is het resultaat. De kussenhoezen zijn te koop in mijn webwinkel.

Deze moet eerst nog even gespannen worden en daarna in elkaar genaaid.

Deze variant is helemaal klaar.


Dit was een experiment, met overgebleven acrylgaren van een vest. Ik vind hem zelf super gelaagd. De kleur is in het echt dieper en mooier.



3 opmerkingen:

  1. Leuke kussens zijn het, die vinden vast gretig aftrek! Wat leuk dat je zelf een webwinkeltje hebt, zit daar niet vreselijk veel werk aan vast?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kussens hoor. I love the granny's :) ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woon jij dicht bij mij, want ik lees over yvonne kremer en daar kom ik ook wel eens...
    sorry, ik kan niet op mijn google-account reageren. Vandaar anoniem.
    Groeten, Aafke
    www.akelein.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen