Spinnen

zondag 15 mei 2011

Pech........... of toch geluk

Nog 3 strookjes haken en dan is mijn vliegengordijn af. Hij is heel kleurrijk geworden. Ik moet hem eerst weer ophangen voor ik er een foto van kan maken.
Ik had mezelf beloofd om vanmiddag te gaan beginnen aan een omslagdoek. Een poosje geleden al gekocht.

Ik had het eerste middelste bloemetje gehaakt en keurig direct de draadjes afgehecht. Ik wilde weer verder haken en toen...................ja inderdaad haaknaald weg. Zoeken zoeken zoeken. Ik was niet van de bank geweest. Hij was niet tussen de kussens van de bank gegeleden, niet onder de bank gevallen. Niet in de krantenbak, waar ik altijd mijn spullen opleg. Niet in mijn haakmandje. Niet in mijn zak, niet tussen de bollen wol. Ik heb alles wel drie keer opzij gehad en enz. enz. enz.
En ja een haaknaald nr.5 had ik maar één van. Ik snap nog steeds niet waar hij is gebleven. Zojuist heb ik daarom maar een nieuwe besteld bij www.hobbydoos.nl. Het voordeel is dat ik nu een nr.5 krijg die zo heerlijk in de hand ligt.

Geluk bij een ongeluk. Ennnnnnn ik moet nu toch eerst het vliegengordijn afmaken.

1 opmerking:

  1. Ik heb die haaknaalden ook en ze zijn perfect!!! ja geluk bij een ongelijk!
    mooie omslagdoek. ben benieuwd naar je vliegengordijn. ik kan geen leuke vinden. dus inspireer mij....
    Groetjes Eugenie

    BeantwoordenVerwijderen