maandag 11 april 2011

Wat zal dit worden??

Een poosje geleden zag ik bij www.akelien.blogspot.com leuke gehaakte armbanden. Zij had het patroontje van www.karinaandehaak.blogspot.com. Natuurlijk moest ik dit ook even uitproberen. Mijn 2 jarige kleindochter was hier en heeft de hele dag met de armband omgelopen en natuurlijk moest hij mee naar huis.Een paar dagen later kwam ik op een idee en zie.................Wie weet wat het gaat worden mag het zeggen. Ben benieuwd wie de eerste is die het weet. En weten jullie het antwoord niet, laat ik over een paar dagen weer een stukje zien.

Omdat Pasen al aardig in zicht komt een paar foto's van paasversiering.



En nu weer lekker naar buiten in de zon. Haakwerkje mee.

9 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd en erg nieuwsgierig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gezellige kleurtjes.
    zo te zien haak je het patroontje van die ketting door en je maakt er een eh,eh,eh... je gaat er uiteindelijk een das van maken(gokje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je een vliegengordijn maakt.
    Zo een ding die je in de deurpost hangt als je de deur open heb, om de beesten buiten te houden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat er misschien wel een vestje voor je kleindochter van maken. Het ziet er in ieder geval heel leuk en fleurig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Winnen we er een prijs mee als we het weten?! ;-)

    Anders reageren we natuurlijk niet. (Om in de lijn van de familie te blijven)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk dat je er een kale boom mee gaat versieren of in de paastakken hangen maar dat is een beetje hetzelfde, leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK denk dat je er later mee gaat breien en dat het een sjaaltje gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen