zaterdag 23 april 2011

Breivork

Je bent 4 jaar en je vindt knutselen heel erg leuk, dan moet je toch ook al nodig eens leren breien op een breivork. Elke maandag ben ik oppas-oma en komen de jongste kleindochters. Jongste de hele dag en oudste tussen de middag en na school. Als ik de oudste om kwart over drie heb opgehaald van school wil ze het liefst ergens rustig mee bezig zijn en dat is de laatste weken breien op de breivork . Ze breit hele einden en haalt het af en toe ook weer uit, want dat is zo grappig. Soms maakt ze een haarband.
Als pappa tegen vijf uur de meiden komt halen, wil ze altijd eerst haar breiwerk laten zien. Nu heeft ze het plan opgevat om een lint te breien dat de hele wereld rond kan. Zoonlief vertelde dat dat wel een heel eind was en nu heeft ze besloten om een stuk te breien van ons huis tot aan school.
Dat is maar één kilometer. Wat is het toch leuk om 4 jaar te zijn.

2 opmerkingen:

  1. haha dat is inderdaad lollig, ik hoop dat ze altijd zo enthousiast blijft! ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto mooi dat ze al creatief is.
    IK ben jou maar even gaan volgen.
    Groetjes Hetty ik zit ook op hobbydoos als Hetteke.

    BeantwoordenVerwijderen