Spinnen

donderdag 17 maart 2011

Opruimen???

Opruimen, ja dat dacht ik vorige week. Ik ga mijn hobbykamer opruimen en het onnodige toch maar eens weggooien of verkopen. Ja dat had je gedacht. Iedereen is geloof ik aan het opruimen. Buurvrouw belde, was inderdaad ja aan het opruimen en had garen. Misschien iets voor mij? Even gaan kijken en inderdaad heel veel mooie kleuren katoen en dat laat je toch niet lopen voor een boeket bloemen.
Maar dat was nog niet alles. Ook nog een tas met acryl en wol
Ik vertelde dit aan mijn schoonzus en die kwam ook nog met katoen voor mij op de proppen
De idee├źn gieren me door het hoofd. Toch maar eerst even afmaken waar ik mee bezig ben. Dames als jullie dit lezen nogmaals super bedankt.
En voor iedereen die garen opruimt, denk aan de haaksters en breisters in jullie omgeving.
Ik ben vanmiddag toch mijn kamertje maar gaan opruimen.
Ik heb genoten van al mijn garen dat ik al eens eerder gesorteerd had in dozen. Eigenlijk heb ik niets weggegooid alleen dingen verplaatst en anders ingedeeld. Het is een stuk ruimer en overzichtelijker geworden. Op een andere keer maar weer eens verder.

1 opmerking:

  1. Ik herken dit helemaal..! Wat kun je toch genieten van die bolletjes en kleurtjes. Daar gaat het ideetjes van kriebelen..
    En opruimen... (lekker alles bewaren) is gewoon anders rangschikken en ordenen. Voor je het weet heb je weer iets nodig dat je bijna weggedaan had!
    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen