vrijdag 25 februari 2011

Heerlijk bezig.

De komende dagen zal ik nog wel bezig zijn met het uitvogelen van mijn Blog. Jullie zullen geregeld veranderingen zien, tot het me helemaal naar de zin is. Tips zijn uiteraard van harte welkom. De verbinding met Twitter vind ik al een hele vooruitgang. En.............ik kan weer zien hoeveel bezoekers er zijn geweest.

Morgen naar de Hobbybeurs in Zwolle. Ik ga in elke geval even langs bij de winkels die ik inmiddels ken van Twitter. En volgende week weer lekker frutselen met waarschijnlijk nieuwe materialen die ik heb gekocht. Nieuwe ideeen die ik heb opgedaan en wie weet wat ik nog allemaal meer ben tegen gekomen.

1 opmerking:

  1. Hallo Margje, succes met je blog! Leuk dat je mijn blog ook komt volgen. Ik kreeg idd het artikel over 't Ryahuis in het DvhN.
    Groetjes en tot ziens hier en op twitter.
    Aafke

    BeantwoordenVerwijderen